Лого на футболки в рамках проекту “Подолати корупцію у вузах - подолати дракона в собі”

27 09 2007

В рамках зазначеного проекту Вінницька обласна молодіжна громадська організація “Наше Поділля” планує виготовити футболки для активістів антикорупційного студентського руху.
Шановні колеги громадські діячі, представники ЗМІ, студенти та всі не байдужі, щоб збільшити ефективність нашого проекту прохання прокоментувати лого, наскільки воно цікаве та наскількивоно спонукає студентів вчитися, а не давати хабарі. Дякуємо за вашу участь!

ВАРІАНТ 1

корупція

ВАРІАНТ 2 - надісланий Гнатом

лого 2

ВАРІАНТ 3 - надіслав Дика Котяка.

Скажи ні корупції

ВАРІАНТ 4 - надіслав Enej
dragon123.jpg



105 Коментарів до “Лого на футболки в рамках проекту “Подолати корупцію у вузах - подолати дракона в собі””

27 09 2007
Gapochka (15:25:15) :

Супер! Пізнаю стиль дизайнера. Як завжди, геніально!!!

27 09 2007
Cлавіг (15:31:29) :

Кольорова схема круто… я би над слоганом попрацював. Носив би.

27 09 2007
umka (15:31:33) :

Я так зрозуміла, що це символ “Чистих рук”? Але чомусь вони такі мрачні… На мою думку футболки мають бути якісь не такі траурні. Але ідея гарна.

27 09 2007
Сашко (15:33:54) :

Лого досить цікаве. Проте слова “у вузах” особисто мене змушувала би почуватися незручно при потенційних корупціонерах. “Подолати корупцію - подолати дракона в собі” - більш загально, але більш практично, як на мене.

27 09 2007
LightLana (15:35:30) :

Картинка може і симпатична, але, як на мене, для лого не підходить.
Що символізують ці відбитки? Дракона? Корупцію? Може, чисті руки? Але більше схоже на руки, обмазані білою фарбою (ще й різного розміру).
Шрифт не читабельний. Уявіть собі, що ви бачите цю футболку на людині, яка йде Вам назустріч по дорозі. Навряд Ви помітете, що там написано.
+ Футболки будуть чорними? Якщо так - то ще може бути. Але таке лого не буде виглядати нормально на інших кольорах. Краще було б зробити його універсальним.

27 09 2007
Женя (15:38:08) :

Ідея доволі цікава, прикольна, але мені зкається, що такий медод боротьби із корупцією мало ефективний. Студенти часто самі не хочуть хабарничати, а змушені.

27 09 2007
Бувшій (15:40:15) :

молодці, круто, я надіну три футболки!!! а мій друг надіне вісім, шоб товщим казатись :)

27 09 2007
enej (15:44:22) :

Напис на руках виглядає не читаємим, його потрібно як мінімум змістити.
Навряд чи якась футболка зможе спонукати вчитися, а не давати хабара. Все що зможе футболка, це привернути увагу до себе та дати інформацію для роздумів.
Якщо футболка буде чорна, а на ній білі плями у вигляді рук не впевнений, що я зверну на неї увагу.
Інформативність … з цим також якось важко, по-перше не читаємий напис ( я просто проходячи мимо не зміг би його прочитати) , по-друге не розумію як це “подолай дракона в собі” (хоча можливо це лише для мене є не зрозумілим), ну і сама картинка, якщо я не встигну прочитати напис, то не зможу зрозуміти до чого ця картинка взагалі.
з.і. Все вище викладене моя суб’єктивна думка.

27 09 2007
Гнатишин Олександр (15:50:19) :

Лодоню з першим написом залишити. Другу забрати. Тоді зрозуміліше. І взагалі “Подолати дракона в собі” — це більше схоже на слоган школи Дзюдо:) Не кожен зрозуміє. Тому ИМХО “Ф ТОПКУ”.

27 09 2007
Gapochka (15:50:27) :

Стосовно “подолай дракона в собі”: рекомендую для прочитання казку Є.Шварца “Дракон”

27 09 2007
Бувшій (15:51:58) :

Разом до перемоги!!!

27 09 2007
МахТ (15:53:20) :

+1
Якби вчився, таку б носив. .

27 09 2007
Сашко (15:54:05) :

В розумінні декого лого мало би бути у вигляді дракона під яким підписано “корупція” і котигорошка, який здоровий і з молотком, б”є дракона і сам що хоч в кого хоч може брати? Ні? скажіть якби Ви зробили, думаю організатори Вам віддячать…

27 09 2007
Олександр (15:54:21) :

Це круто! Супер! Клас !

27 09 2007
Eovvyn (15:54:42) :

Слоган подобається, навіть дуже, ємкий та лаконічний, а от ідея з відбитками білих рук на чорному тлі наче загалом нічого (символізм зрозумілий), тільки от не дуже асоціюється з висловом і загальне враженя в цілом дещо “змивається”…..

27 09 2007
eastern (15:55:34) :

Круто!
лого, відбитки, дизайн - супер!

чорний колір якраз і буде привертати найбільше уваги.
хто зацікавиться - той неодмінно прочитає.
А так як кольорова гама буде виділяти футболку з-поміж інших, то це якраз неодмінно заінтригує більшість.

де можна отримати екземпляр? я хочу таку саму

27 09 2007
LexRema (15:59:08) :

В вузах - не актуально, т.я. студентам це вигідно. Ось і все. Якщо студент хоче і знає, він може піти навіть на відкритий конфлікт з викладачем, і переможе, якщо досконало знає.
А в інших випадках…. Дав грошей - поставили. Схема стара як світ.

Чому у нас взагалі з цим проблеми? Тому що люди звикли, їм це зручно. Ідемо оформляти документи - несемо конверт, адже це “прийнято”. Ідемо в лікарню - як не допомогти лікарям?

Тому про “дракона в собі” - згоден. Потрібно починати з себе. Але звучить досить моторошно.
Як щодо “Почни з себе”?

Якщо розглянути аналогічні ідеї:
А першу частину - так само замінити, скажімо “хочеш мудрої влади - почни з себе”. Адже суспільство має ту владу, на яку заслуговує.

27 09 2007
Олександр (16:02:07) :

Це лого нічого не змінить в корупції, але дасть комусь заробити на футболках!!!!

27 09 2007
LightLana (16:04:39) :

Сашко, я так розумію, Ви і є автор? Судячи з образи на критику, так і є. Ну вибачте, нас запитали - ми відповіли. Я, звичайно, не дизайнер - але невже не видно, що рядки з текстом зливаються (особливо це помітно на літерах Д і Ц)?
А щодо дракона і т.д. Якщо вже у слогані використали одну метафору (про дракона в собі), то навіщо для логоу придумувати іншу (про чисті руки)? Картинка гарна, я б носила таку футболку, але без написів. Але ж тут, мабуть, метою її є передача якоїсь ідеї?

27 09 2007
Наше Поділля (16:08:23) :

Шановна LightLana, Сашко не є автором логотипу.

З повагою,
адміністрація проекту

27 09 2007
enej (16:09:16) :

>Стосовно “подолай дракона в собі”: рекомендую для прочитання казку >Є.Шварца “Дракон”
Тобто треба ходити в такій футболці і роздавати книжку Шварца, щоб була більш зрозуміла ідея? Я згоден з LexRema, що починати потрібно з себе, але не розумію, що за дракон такий живе в мені … (((

27 09 2007
Славіг (16:09:33) :

А мені подобається ідея Ушкалова про повію… тут вам і малюнок і слоган.

27 09 2007
alex (16:10:10) :

“не розумію як це “подолай дракона в собі” (хоча можливо це лише для мене є не зрозумілим)” - ну мені також не зрозуміло…

Ідея непогана, але я, наприклад, вже хвилин 10 намаюсь зрозуміти, проти кого направлена ця акція - проти студентів, які не вчаться, а дають хабарі, чи проти викладачів, які їх беруть?

27 09 2007
Matias (16:10:59) :

Вище було згадано основні недоліки. Я тіки підтверджу, що то не гра божевільної уяви коментаторів, а інші також розділяють їхню думку. А саме дійсно руки не дуже в*яжуться до напису, не такі вони вже й чисті. Й напису не видно можливо знову ж таки із-за рук. Крім того пропорції як зараз, коли ширина більша за висоту, як на мене не дозхволять зробити напис досить великим.
Ну це також все імхо. Але якби була така футболка, то вдяагв би.

27 09 2007
Ihromant (16:13:00) :

Навіщо долати дракона? Краще превозмогати поца. Щодо долання корупції - це питання має вирішуватися в пакеті з відміною “непотрібних” предметів. Бо корупція найчастіше іде з ними нога в ногу.

27 09 2007
LightLana (16:15:09) :

Сашко, вибач, помилилася. Але таке склалося враження.
Питання до адміністрації: я так розумію, слоган вже “затверджений” і не може бути зміненим?
Якщо так - то немає сенсу сперечатися з приводу слогану, а є лише можливість варіювати логотип.
Якщо ж ні - то і слоган можна винести на обговорення.

27 09 2007
umka (16:21:25) :

Я за то, щоб змінити хоча б слово КОРУПЦІЯ!!! Бо насправді нема в нас корупції у ВУЗах, в нас є хабарництво(( Але чекаємо на відповідь адміністрації!!!

27 09 2007
Наше Поділля (16:25:42) :

Шановні користувачі

Як слоган, так і лого може бути змінено для цього і розпочато обговорення. Якщо є ідеї, будь-ласка, пишіть.

З повагою,
адміністрація

27 09 2007
Сашко (16:33:31) :

umka, кажуть не гарно посилати на вікіпєдію, але ти заглянь.

LightLana, адміністрація підтвердила що слоган і лого можна поміняти, ідею з драконом і котигорошком - дарую.

27 09 2007
Оксана (16:39:16) :

Не погано, я б одягла футболку з таким лого. І зробила все, що залежить від мене для подоляння корупції в вузах.

27 09 2007
LightLana (16:43:13) :

Сашко, мабуть неввічливо відповідати на посилання, адресоване не мені, але оскільки я з Умкою згодна, то ось він - результат, отриманий за наведеною Вами адресою:

“Корупція - злочинна діяльність, яка полягає у використанні посадовими особами їх прав і службових можливостей для особистого збагачення; підкупність і продажність громадських і політичних діячів.
Посадові особи - керівники та заступники керівників державних органів та їх апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій”

Також можете почитати законодавство України - корупція стосується лише державних службовціі, якими не є за статусом викладачі вузів.

Щодо ідеї про Котигорошка - дякую за щедрість, але я від таких подарунуів волію відмовлятись.

27 09 2007
enej (16:45:03) :

Сашко, кажуть не гарно когось повчати, але …

Суб’єкти корупційних діянь та інших правопорушень, пов’язаних з корупцією

За корупційні діяння та інші правопорушення, пов’язані з корупцією, на підставі цього Закону несуть відповідальність такі особи, уповноважені на виконання функцій держави:

а) державні службовці;

б) народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати сільських, селищних, міських, районних, обласних рад;

(пункт “б” статті 2 в редакції
Закону України від 03.04.97 р. №171/97-ВР,
із змінами, внесеними згідно із
Законом України від 11.07.2002 р. №90-IV)

в) посадові особи місцевого самоврядування.

(статтю 2 доповнено пунктом “в” згідно із
Законом України від 11.07.2002 р. №90-IV)
Назад

Закон України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”

Рекомендована альтернативна модель подолання корупції в Україні управлінськими методами

Нова державна політика у сфері приватизації має бути відкритою, публічною і базуватися на визначених регуляторних засадах

Присягаю – … Всі будуть рівними перед законом. Незалежний суд захистить права кожного. Я бачу Україну державою, керованою верховенством права.

І де тут сказано про викладачів чи студентів?

27 09 2007
umka (16:45:43) :

Знаєте, Сашко, ідея про дракона і чувачка (котигорошка) вже давно була придумана і навіть реалізована, так що велике вам дякую, не треба нам подарунки!

27 09 2007
enej (16:48:46) :

з. і. після слова “назад” не читати)))

27 09 2007
umka (16:51:03) :

Ги…Що, Енею, зашопився:)

27 09 2007
umka (16:52:42) :

ой, очепятка. *захопився

27 09 2007
ГНАТ (16:55:34) :

В мене є ідея, але як її вам показати!!!

27 09 2007
Сашко (16:59:05) :

LightLana, enej, umka, добре, ну хай останнє слово за Вами, я не буду говорити зайти на вікіпедії іншими мовами, нагадувати про купу безгруздих визначень в українському законодавсті, що вже говорити про виконання законів в країні. Останнє слово за вами, я визнаю свою неправоту.

Пости були ефектні, але де ваш креатив? Де Ваші слогани і пропозиції логотипів?

27 09 2007
Подільський Майдан (17:02:48) :

ГНАТ: monp@ukr.net

27 09 2007
LightLana (17:03:00) :

Сашко, йдеться все ж таки про нашу країну, з нашим законодавством і з нашим визначенням термінів. На цьому в данному випадку дискусію про термінологію закриваю.
Щодо креативу:
1. В данному випадку просилося прокоментувати дане, а не написати свій
По-перше, ці ідеї народжуються не за секну

27 09 2007
Наше Поділля (17:05:10) :

Витяг з Положення про конкурс проектів організацій громадянського суспільства, в рамках якого реалізується антикоріпційний проект “Подолати корупцію у вузах - подолати дракона в собі”
(Проект «Гідна Україна» виконується компанією Менеджмент Сістемс Інтернешнл (MSI) у партнерстві з українськими організаціями за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)

Корупція - це зловживання службовим становищем державних посадових осіб у власних інтересах

Приклади корупційних дій: хабарництво, блат, кумівство, відкат, казнокрадство.

Власне, від цього визначення відштовхувалися ми, коли готували проект і лого зокрема.

27 09 2007
LightLana (17:06:38) :

Сашко, йдеться все ж таки про нашу країну, з нашим законодавством і з нашим визначенням термінів. На цьому в данному випадку дискусію про термінологію закриваю.

Щодо креативу:
1. В данному випадку просилося прокоментувати дане, а не написати свій варіант, а Ваша реакція більше нагадує образу за критику, яка, на жаль для Вас, справедлива.
2. Такі ідеї народжуються не за секунду, навіть якщо є якісь варіанти, все ж таки хочеться її спершу сформулювати для себе.
3. Прив*яжіться до якоїсь однієї ідеї, чи метафори - подобаються чисті руки - хай слоган буде відповідний, подобається дракон - думайте над лого.

27 09 2007
ГНАТ (17:08:06) :

Ну вислав я. І шо??? Мож кинеш, хай всі подивляться

27 09 2007
ГНАТ (17:09:04) :

Посміємось разом

27 09 2007
ГНАТ (17:11:40) :

Сорі, зараз перероблю. неграмотний))))

27 09 2007
Gapochka (17:17:53) :

2 ГНАТ
+1000

27 09 2007
Наше Поділля (17:23:36) :

Шановні користувачі,

Зверніть увагу, що на початку сторінки розміщений варіант лого, який надійшов від Гната.

Дякуємо за активну участь!

Обговорюємо!

27 09 2007
Ajgor (17:29:52) :

>“Корупція - злочинна діяльність, яка полягає у використанні посадовими особами їх прав і службових можливостей для особистого збагачення;

Я думаю тут не в одній корупції справа… Коли студент сам хоче дати хабаря викладачу щоб той поставив йому оцінку то сам стає учасником і навіть ініціатором цієї схеми. Так? Я впевнений що не було б корупції якби її не хотіли самі студенти. Швиденько б прикрилася лавочка. А з тими викладачами хто сам вимагав швидко би питання вирішили. Ніхто не зацікавлений щоб здати викладача якому дають хабарі інакше вже давно багато голів полетіло. Так що приєднуюсь до LexRema і пропоную щось типу: “Щоб подолати корупцію потрібно не давати хабарів”.

27 09 2007
Гнатишин Олександр (17:35:17) :

От я **”@. Діти Word - а)))))))))))

27 09 2007
umka (17:35:52) :

Мда, подолати КоруКцію у ВУЗах - це круто! Волію, щоб Гнат змінив це слово)))

27 09 2007
ГНАТ (17:40:03) :

В нових версіях будуть виправлені всі баги, добавлю нові шрифти, і цікаві розкраски для дітей)))))))))

27 09 2007
Yulyashechka (17:40:23) :

Назва ака слоган проекту жирний, тобто класний. Мені дуже сподобавсьо, але завжди знайдуться яким щось не сподобається.
І логотим варто вибирати з заліковкою, більш тематично.
Креатив живе…

27 09 2007
Василько (17:44:03) :

мені не дуже подобається, текст не важко прочитати, на футболці то взагалі буде одна пляма

27 09 2007
rasp (17:49:16) :

футболка то буде гарна.але наврядчи вона допоможе :(

27 09 2007
Наше Поділля (18:05:43) :

Футболка - це не основний спосіб боротьби. Всі, кого дістало хабарництво у вузах (воно ж відверте шахрайство) можуть долучитися до просвітницьких акцій, які проходять в рамках проекту. Нехай це маленькі кроки, але дорога в 1000 льє починається з першого кроку…

Для тих кому не все одно і для тих, хто готовий боротися monp@ukr.net

27 09 2007
coffe_in (18:35:23) :

Трохи підведу риску, адже мав можливість читати усе обговорення цілком і не приймав в ньому участі.
1. 2 Сашок: ми все ж живемо в Україні, де діють українські(може і недолугі) закони. Від цього нікуди не дітися, тому боротися з корупцією в Українських ВУЗах - це нічого не робити, бо там її немає…Знаю, що дехто скаже, що це чіпляння до слів, а головне все ж суть. Відповім: зараз ми обговорюємо логотип зі слоганом, де кожне слово важливе, тому тут то і потрібно чіплятися до слів, бо це впливає на сприйняття людей.
Я знаю, як мінімум двох людей в політехові, що розсміються мені в лице, якщо я буду в такій футболці…бо вони юристи…

2. 2 Сашок (знову)…
>Пости були ефектні, але де ваш креатив? Де Ваші слогани і пропозиції >логотипів?
Це правильно, якщо проводити розмову в креативній групі, що розробляє логотип чи сценарій на КВН чи рекламу…чи … чи ще щось, але якщо вже виклали для загалу, то слухайте, а сподіватися ще й на креатив…скажімо, невиправдано по дитячому…Так можете бути гордими, що тема обговорюється і не знаходиться в глибокому ігнорі. Будьте простішими.

3. 2 all:
Шановні Усі, мені от особисто жоден логотип не подобається (ні перший … ні Гнатів). Я поясню, чому. Коли починалася акція, ставилося на мету, на скільки я пам*ятаю, боротися з хворобою всередині кожного з нас весело легко (як психолог), бо студентів залякують вже давно, а ефекту немає.
В мене запитання: “Де веселість і легкість у кожному з лого?”. Це більше схоже на акцію проти наркоманії чи сніду, все дуже моторошно і сумно, все (в обох варіантах) навіть пригнічуюче. Особисто я намагатимусь пошвидше забути про такий логотип, шоб не псувати свій настрій. Чи не зроблять так само більшість нормальних людей? :). Хватило лякати студентів - їм це до фєні.

З.І. Малюнок в такому лого має бути все ж допоміжним…центральним має бути текст, якщо ми саме його хочемо донести. Текст тут не центральний.
З.І.І.Оці руки(що на лого, не ті, “що нічого не крали” ) підходять можливо для заставки перед серіалом “X-файли”. Але досягти від них більшого…думаю не можна. Все занадто сумно, похмуро та страшно. Так не має бути. :)

27 09 2007
Василько (19:12:22) :

*там без слова НЕ….
одразу видно хто знайомий дизайнера;)

27 09 2007
Василько (19:13:54) :

а може на зиму шапки, а то у футболці якось холодно буде:))

27 09 2007
Наше Поділля (19:30:54) :

Шановні учасники обговорення,

Дуже добре, що coffe_in спробував підвести риску під обговоренням, але все-таки думки розділилися і скадно з усього вивести єдине рішення. Питання залишилося відкритим що саме друкувати на футболках.
Пропоную учасникам обговорення висловити свою думку щодо уже розміщенних 2 варіантів (що саме друкувати) і надсилати свої нові, які також будуть розміщенні на “Подільському майдані”.

З попередніх думок випливає заміна слова “корупція” на “хабарництво”.

27 09 2007
Сашко (20:49:38) :

Я Вам не Сашок, і в законодавсті України не визначено, що на мене можна казати Сашок. Пропоную відмовитися від вживання слова “креатив”, так як закондавство України, не визначає меж використання цього слова. Пропоную щось робити з Реєм М. Джонсом за жахливу помилку в статті “Академічна корупція в Україні” ( http://www.ji-magazine.lviv.ua/ji-junior/N32-1/johns.htm ) , і з журналом “Ї” який пустив цю статтю в друк, і гуглом який виводить(як він посмів!!!) результати на запит “академічна корупція”. Передай своїм друзям-юристам хай сміються з авторів нижчеприведених статей:
http://www.fulbright.org.ua/62_8_u.html
http://www.mokin.com.ua/public_work/publicism/b10/bs/5584.html
І виправте нарешті:
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D1%80

Також http://www.academia.org.ua/index.php?p_id=48&page=9&id=335 на офіційне джерело не схоже, але це між іншим.

Кажеш нікуди дітися… В законодавтстві України нічого про антихабарницькі футболки немає. Якщо Ви вірите в Україну і закони, то як Ви взагалі допускаєте явище обговорення таких футболок. Стукацтво - єдиний законний метод боротьби з хабарниками, покажіть закони в яких написано інше? чого не користуєтеся методом? може не знаєте хто з Ваших викладачів бере хабарі?

Бути простішим… так ти правий, навіщо копати глибоко, “маємо прекрасну країну, солов”їну мову, трудолюбивих людей”, і що ж тішмося , так легше жити, а такі речі як маразми в законодавтстві ( http://www.marazm.org.ua/ ), це просто приколи. І навіщо багато думати, що може бути простіше лого на футболці, якскаве, букви не спливалися, все зрозуміло, ніякого підзмісту, легенд і парнокопитних. ЦЕ ПРОСТО. Ідеальне лого: на кислотно жовтій футболці слово “ХАБАР” в червоному кружечку переклеслене навскіс. :P

27 09 2007
КОС (21:15:32) :

Фсьо, я обідився!
Не дам ПСД файл на друк, хай Cашко робе котигорошка:)

27 09 2007
Дика Котяка (21:21:47) :

Заліковка то погана ідея. Не зрозуміло що до чього, і доречі як заліковка то відноситься тільки до корупційних взаємовідносин студент-викладач. Але ж хабарництво у вузах існує у всіх щаблях, від самого нижнього рівня до самого верхнього… тому дана ідея відпадає.
Краще червоним кольоро по чьорному малюйте руки які тримають пачку грошей і переклесліть ніби заборонний знак правил дорожнього руху…
А ще краще дві пари рук, гроші передають з рук в руки і переклеснено ніби ось так http://andrij.berdyansk.net/poster/korupcija/korupcija2.gif або ось так http://jeynews.com.ua/articles/img/1180686317.jpg моя ідея зрозуміла взагалі?

27 09 2007
LightLana (21:29:27) :

Сашко, а утрирування - це Ваш улюблений спосіб ведення дискусії?
Я не розумію, нащо питати у когось їхні враження, якщо при цьому критикувати саму критику? Чи це так, чисто популістично запитали, для проформи?
Хай наше законодавство тупе чи недосконале, маразматичне і так далі. Коли був оголошений конкурс есе, я запитала одного викладача мого вузу, як він ставиться до корупції у вузах. Питання, звичайно, було провокаційне. На це він мені відповів, що слово корупція не може бути використане для вузів, і типу “Що це за акція, яка навіть не знає, про що говорить”. Всім ясно, що це придирки. Всім ясно, що таке корупція. Але навіщо давати ще один привід для придирок та “морозу”? Ну, якщо так назвали цю акцію ті, хто давав гроші, бо в них інша термінологія - то так і скажіть. Навіщо робити з цього спектакль?

>І навіщо багато думати, що може бути простіше лого на футболці, якскаве, букви не спливалися, все зрозуміло, ніякого підзмісту, легенд і парнокопитних.ЦЕ ПРОСТО. Ідеальне лого: на кислотно жовтій футболці слово “ХАБАР” в червоному кружечку переклеслене навскіс. :P

Любити утрирувати? Відповім у вашому стилі: хай буде лого, де на чорному фоні велика ляпка, що буде символізувати пляму на репутації хабарника, а по ній буде написано кольором на півтону темнішим слоган (це ж так символічно - адже хабарництво так важко виявити). Таке Ваше ідеальне лого? З підтекстом..

Можливо, Ви добилися б якихось конструктивних думок, якби не почали оце пересіпування…

27 09 2007
Дика Котяка (21:30:23) :

А потім ще знизу написати “СКАЖИ НІ ХАБАРНИЦТВУ”… просто і зрозуміло…

27 09 2007
Lyova (21:47:03) :

не підходить слово хабарництво.
ліпше корупція, адже хабарництвво є лише маленькою проблємою корупції, тому наголошувати у якохось там написах саме на слові “хабарництво” не варто.
Ліпше вже просто написати усі слова, як і пов`язані з корупцією у вузах, або просто слово “Корупція”. Короче, заліковка рулить, але шось у неї примітивного є

27 09 2007
Наше Поділля (21:48:09) :

Шановна Light Lana,
Сашко, не є представником адміністрації проекту “Подолати корупцію у вузах - подолати дракона в собі”. Він - учасник обговорення.

27 09 2007
Дика Котяка (22:05:27) :

Lyova, згоден… краще тоді написати знизу: “СКАЖИ НІ КОРУПЦІЇ”.

27 09 2007
Подільський Майдан (22:08:04) :

Сашко, більш не писатиме.

27 09 2007
coffe_in (22:19:49) :

>Сашко, більш не писатиме.
Не знаю,чи то прийнято тут, але все ж цікаво:
Чому не писатиме? Я типу тільки от йому кайфного поста накалякав. Був би радий посперечатися, а Льову в лом чіпати, він мені і так програє… )

27 09 2007
Юлія (22:26:56) :

Мені подобається перший варіант:) Сама б носила. І якраз класно, що на чорному фоні! Хочу таку футболочку!!! :)

З І ці руки нічого не брали та не давали:) :) :)

27 09 2007
coffe_in (22:34:22) :

ну добре…Хтів написати реально багато по Олександровому постові (в народі Сашко), але так як його не буде, то просто пораджу почитати усі статті, що його вельмишановний гугл надав.
Цитати з останньої:
За корупційні діяння та інші правопорушення, пов’язані з корупцією, на підставі цього Закону несуть відповідальність такі особи, уповноважені на виконання функцій держави:
а) державні службовці;
б) народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати сільських, селищних, міських, районних, обласних рад;

27 09 2007
Наше Поділля (22:34:31) :

“Чіпати” можна тільки лого, людей “чіпати” не треба:)
Чекаємо на конструктивні ідеї!

27 09 2007
Gapochka (22:48:23) :

Цікаво, що кілька людей приводять цитату з нашого недолугого (порівняно зі світовими стандартами) закону про відповідальність за корупцію лише чиновників та всіляких депутатів. То виходить, що викладачі нічого злочинного не роблять, коли беруть бабки…
І ще мені дуже дивно, що нікого не шокує факт приниження власної гідності, коли платиш бабло тому, кого відверто не поважаєш…

27 09 2007
мірко окіч (23:16:36) :

не чіпляє якось. імхо, має бути якось так.. хлёстко. а тут.. до чого тут відбитки долоней?

27 09 2007
Marine (23:38:50) :

Варіант номер один (з ручками) - просто супер!!!!!!!! Хочу таку футболочку!!!!

27 09 2007
мухо (23:42:52) :

Мені подобається і лого, і напис! Уявіть очі викладача, коли студент на сесію прийде в такій футболці :) ! Страшно? Дарма, їм корупціонерам (хабарникам, для дотошних) повинно бути страшно дивитися студентам у очі. Авторитети, ті що наділяють студентів знаннями, продають власну гідність за пеньонзи…
Хочу таку футболку! З білими руцями! ТІльки зображення потрібно на спині розмістити. Так буде ефектніше. Здав без грошей і написом прибив, коли виходив із аудиторії…ррррр!
Виглядає вона дуже стильно, започаткуємо антикорупційну моду!
Хоча ідея Гната теж класна, можна, наприклад, на рукаві розмістити, тільки без помилок))))

28 09 2007
coffe_in (00:26:54) :

>То виходить, що викладачі нічого злочинного не роблять, коли беруть >бабки…
У нас нормальні закони. У нас просто їх не дотримуються… А дієвість законів починається з кожного з нас. Поки ми говоримо, що наші закони фуфло, то будуть вони укр. чи євро зразка, діяти все одно не будуть.
Батьківщина - це не лише гімн, жовто-блакитний прапор та вишиванки. Це не лише шанування нашої мови - це і шанування наших законів.
Якщо цього не роблять “там” - то давайте принаймні це робити “тут”

Кримінальний кодекс України.
Стаття 368 Одержання хабара
1. Одержання службовою особою в будь-якому вигляді хабара за
виконання чи невиконання в інтересах того, хто дає хабара, чи в
інтересах третьої особи будь-якої дії з використанням наданої їй
влади чи службового становища - карається штрафом від семисот п’ятдесяти до однієї тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк від двох до п’яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
……………………..
3. Одержання хабара в особливо великому розмірі або службовою
особою, яка займає особливо відповідальне становище, - карається позбавленням волі на строк від восьми до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

28 09 2007
coffe_in (00:28:41) :

от вам і відповідальність, Гапочко.
Хто вважає, що то дрібниці, перечитайте мій вступ до поста.

28 09 2007
Ajgor (10:28:19) :

футболки, логотипи… це гарно все звичайно… але є більш єфективні ІМХО міри. Якщо хоч одного (!!!) (ну або двух щоб не виглядало як випадковість) хабарника правоохоронці зловили би то в рамках університету це явище точно якщо б не зникло то зменшилось. Зробити це якщо студенти проявлять інціативу доситиь просто… А потім вже можна і футболки…

28 09 2007
Lora (10:59:39) :

цікаво, всі ті, що так доводять непотрібність футболок і ратують за якісь рішучі міри, багато їх вживали у своєму житті? чи вони ніколи не стикались з явищем академічної корупції (так, саме так воно називається), не бачили жодного хабарника у своєму ВНЗ? якби зіткнулись, то показали б нам, як треба долати хабарництво…

28 09 2007
мухо_сцукотухо (13:42:21) :

ну от перетворили обговорення на срач… Сашко як завжди. А ну у мене шота теж немаэ креативу, нехай буде така, тільки текст виразніше написати.

28 09 2007
richka (14:20:26) :

(16:09:16) :
Для enej і всіх, хто не зрозумів про дракона. Для загального розвитку.
П”єсу Є.Шварца “Дракон” легко знайти в Інтернеті.Об”єм невеликий, зайдіть на lib.aldebaran.ru . Пару годин - і всі просвітяться. Ще рекомендую подивитись екранізацію , фільм називається “Убить дракона”. Можна знайти фільм і влаштувати колективний перегляд. Тоді причетні до проекту зможуть розмовляти однією мовою, а не сперечатись про терміни.
До речі, колись я бачила карманне видання”Дракона”, якби можна було всім видавати разом з футболкою, …..це було б корисно і приємно!( бо рівень орієнтації в культурі сучасної молоді - коротке слово з трьох літер :жах)

28 09 2007
richka (14:25:08) :

О, тут нема що читати, всього 34 сторінки. найшла класну цитату:
Ланцелот . Работа предстоит мелкая. Хуже вышивания. В каждом из них придется убить дракона.
Мальчик . А нам будет больно?
Ланцелот . Тебе нет.
1 й горожанин . А нам?
Ланцелот . С вами придется повозиться.
Садовник . Но будьте терпеливы, господин Ланцелот. Умоляю вас — будьте терпеливы. Прививайте. Разводите костры — тепло помогает росту. Сорную траву удаляйте осторожно, чтобы не повредить здоровые корни. Ведь если вдуматься, то люди, в сущности, тоже, может быть, пожалуй, со всеми оговорками, заслуживают тщательного ухода.

28 09 2007
Дика Котяка (14:28:40) :

Надіслав вам на вказану адресу свій варіант лого(300х300 GIF), прохання його розмістити тут, для подальшого обговорення.

Якщо знадобиться є PSD 4800х4800, кольорами розбитий по окремих шарах.

28 09 2007
Подільський Майдан (15:51:51) :

Розміщено. Дякуємо за активну участь

28 09 2007
мухо_сцукотухо (16:59:15) :

2ий варінт рулить. Мені одну заверніть пажалуста)

28 09 2007
KOsyak (17:02:42) :

Предлагаю идею……на футболке нарисован чувачок без мозгов, в одной руке держит диплом например ВНТУ ;), а в другой руке баксы….Если дизайнер хорошо поработает получится толковая футболочка…

28 09 2007
enej (17:27:18) :

Ідея KOsyak поки, що найкраща!!!

28 09 2007
Ajgor (18:12:07) :

цікаво, всі ті, що так доводять непотрібність футболок і ратують за якісь рішучі міри, багато їх вживали у своєму житті? чи вони ніколи не стикались з явищем академічної корупції (так, саме так воно називається), не бачили жодного хабарника у своєму ВНЗ? якби зіткнулись, то показали б нам, як треба долати хабарництво…

Простіше кажучи: я не зтикався з тим що хтось з викладачів вимагав гроші. Зате знаю сотні випадків як студенти самі хотіли їх дати щоб щось здати.

28 09 2007
Наше Поділля (18:33:35) :

Шановні учасники обговорення!

Звертаємо вашу увагу на новий вже 4 варіант лого надісланий Енеєм.

Обговорюємо!

З повагою,
адміністрація проекту

28 09 2007
Ajgor (18:36:31) :

Я за варіант 3. Як раз те що потрібно і все зрозуміло.

28 09 2007
umka (18:40:04) :

Версія Енея дуже прикольна, весела і така…добра по своєму)) Підходить до фрази:”Подолай дракона в собі”. Але нема натяку на хабарництво…може поєднати ідеї Котяки Дикої і Енея)))
А ідея Косяка просто супер!!!

28 09 2007
мухо_сцукотухо (19:53:39) :

а отакий кріатів мені прийшов в голову:
на малюнку шось таке потворне, стилістика: сантехнік, колгоспник або гопнік (надпис хабарник/той що дає хабаря шось в такому дусі) ;
на другому малюнку шось благородне (надпис студент розумний шось в такому дусі). Загальний надпис час обирати (варіант: time to choose).
Навіяно популярною ілюстрацією , що додаватиме крутизни футболкі також.

28 09 2007
мухо_сцукотухо (19:57:23) :

так як я не дизайнер і дизайнерської жили в мене немає, то ідею потрібно допрацьовувати.. дуже

28 09 2007
мухо_сцукотухо (19:58:36) :

власне сама ілюстрація, кому цікаво

http://www.nialler9.com/blog/images/time_to_choose.jpg

28 09 2007
Дика Котяка (23:08:29) :

мухо_сцукотухо, щось не в”їхав до чього твоя картинка до обговорюваної теми? І взагалі в якій країні ми живемо? То якою мовою потрібен напис? По твоєму “щось противне” це колгоспник та сантехнік? Що поганого у цих професіях? Чи може ти ще почнеш гнати на вчителів і лікарів? Тут ти не правий, ось зараз своїми словами ти ображаєш жителів моєї країни, а отже ця образа адресована і мені!

Нас ніколи не будуть поважати у світі, якщо ми самі себе не поважаємо.
Шануймося бо ми того варті.

29 09 2007
Василь Дарич (06:39:14) :

Із розміщених на сайті чотирьох варіантів, як на мене, найбільше заслуговує а увагу другий, надісланий Гнатом. Допрацювати б його тільки в тому, щоб не усіх викладачів на сторінці пропечатувати “СПЛАЧЕНО”. Може не поголовно там корупціонери.

29 09 2007
Filin (09:31:13) :

Шановні…. те що ви пишите на футболках є повний нонсенс….. у ВУЗах за визнеченням не може бути корупції…. згідно законів України термін “корупція” може бути застосований до державних службовців….. однак вчителі та лікарі не мают статусу державних службовців….. => що у ВУЗах просто не може бути корупції…. там є ХАБАРНИЦТВО…. я вам разджу спочатку розібратись з темою… а потім уже з нею боротись

29 09 2007
давновженеміністрзварич (10:13:10) :

Вони живуть не по законах, а “по понятіях” ;)
Можна так само кричати “який “ксєрокс”, правильно “копіювальний пристрій”, не кажіть “ксєрокс”, це неправильно, ніхто не знає, що таке “ксєрокс”, з вас всіх будуть сміятися, якщо ви скажете це слово”. Вони недержавна структура, вони це роблять не за ваші податки, їм головне передати суть. Під терміном “академічна корупція”, дуже важко щось незрозуміти. І згодьтеся слово корупція значно погрозливіше звучить. Щодо логотипу. Найбільш вдалий логотип №1. Він погрозливо чорно-білий, мало зрозумілий. І стоїть на голову вище інших, тому що, всі знають як смішно виглядає комуністична(будь-яка) пропаганда, якщо на останню подивитися під призмою скептицизму чи часу. Чорно-біла напівзрозумілісь, показує таємничість та непевність, що можна чекати від власника, і головне що власник, хто її носить, вже дозрів, і нав”язуються месдж коміксів більше не буде!!! Що до того, що ніякого впливу,.. а Ви походіть в такій футболці тиждень перед сесією, а потім спробуйте впарити комусь хабара ;)
Ще наприклад, якщо ти гарний хлопчик і за тобою сцють всі дівчата бурси, то дівочки подумають “а нафіга я йому з драконом всередині”. Будьте розумними. :)

29 09 2007
Dimesius (14:32:57) :

ВАРІАНТ 2 - надісланий Гнатом
Мені здається, що це найкращий з варіантів. Бо він відображає всю суть підеятого питання!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

29 09 2007